ABSTRACT

Più pruduttori di l'acciaio in u Nordu è l'Est di a Cina sò stati imposti à misure restrittive a so pruduzzione ogni ghjornu per u cuntrollu di a contaminazione durante a celebrazione di u centenariu di u Partitu Cumunistu Chine (CPC) u 1 di lugliu.

L'acciaieri in a pruvincia di Shanxi in u Nordu di a Cina, ancu un centru maiò di produzzione d'acciaio vicinu à Hebei è Pechino, sò stati avvisati via telefonate da l'autorità lucali dapoi u 26 per piantà a sinterizzazione è a pelleting, l'altiforni bancari, è per riduce l'utilizazione di a capacità di i so convertitori. U 28 di ghjugnu à u 1 di lugliu per a grande celebrazione, secondu e fonti di mulinu lucali.

Pocu dopu à Shanxi, a pruvincia di Shandong, a terza più grande basa di pruduzzione di l'acciaio di a Cina, hà ancu urdinatu à i so pruduttori lucali di l'acciaio per aduttà pratiche restrittive simili à partesi da u 28 di ghjugnu.

"L'ordine hè ghjuntu di colpu in u weekend, è u periodu di grazia hè statu cortu, postu chì u luni, tutti i mulini lucali anu da agisce", hà dettu un trader di minerale di ferru da Shandong.
I muvimenti sò stati più tardi di e misure di frenu chì sò state imposte in Hebei u 24 di ghjugnu, postu chì a pruvincia hè stata a prima basa di a fabbricazione di l'acciaio di u paese è hè stata culpita per l'attribuzione di u core à a cattiva qualità di l'aria in Pechino è in Cina di u Nordu, Mysteel Global hà dettu.


Tempu di post: 30-ghjugnu-2021