I mulini di Cina aumentanu a pruduzzione di l'azzaru crudu di ghjennaghju-febbraio di 13% nantu à una prospettiva di dumanda ferma

BEIJING (Reuters) - A pruduzzione di l'azzaru crudu di a Cina hè cresciutu di 12,9% in i primi dui mesi di u 2021 cumparatu cù un annu prima, postu chì l'acciaieri anu aumentatu a produzzione in attesa di una dumanda più robusta da i settori di a custruzzione è a fabricazione.
Cina hà pruduciutu 174,99 milioni di tunnellate d'azzaru crudu in ghjennaghju è ferraghju, i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistiche (NBS) anu dimustratu u luni.L'Uffiziu hà cumminatu i dati per i primi dui mesi di l'annu per cuntà e distorsioni di a festa di l'annu lunare di una settimana.

A produzzione media di ogni ghjornu era di 2,97 milioni di tunnellate, da 2,94 milioni di tunnellate in dicembre è paragunatu à una media di 2,58 milioni di tunnellate ogni ghjornu in ghjennaghju-febbraiu 2020, secondu i calculi di Reuters.
U mercatu di l'acciaio mammut di a Cina hà previstu a custruzzione è a fabricazione di ricuperazione rapida per sustene u cunsumu questu annu.
L'investimentu in i prughjetti di l'infrastruttura è u mercatu immubiliare di a Cina hà aumentatu 36,6% è 38,3%, rispettivamente, in i primi dui mesi, a NBS hà dettu in una dichjarazione separata u luni.
È l'investimentu in u settore di a fabricazione di a Cina hà ripresu rapidamente dopu avè statu culpitu da a pandemia di coronavirus per cresce di 37,3% in ghjennaghju à ferraghju da i stessi mesi in 2020.
L'utilizazione di a capacità di 163 alti furnace maiò indagati da a cunsulenza Mysteel era sopra 82% in i primi dui mesi.
Tuttavia, u guvernu hà prumessu di taglià a pruduzzioni per riduce l'emissioni di carbone da i pruduttori di l'acciaio, chì, à u 15% di u totale di u paese, hè u più grande cuntributore trà i pruduttori.
E preoccupazioni per i curbs di a pruduzzioni di l'acciaio anu feritu i futuri di u minerale di ferru di riferimentu nantu à u Dalian Commodity Exchange, cù quelli per a consegna di maghju chì scendenu 5% dapoi l'11 di marzu.


Tempu di post: 19-mar-2021