Avete anticipatu a mossa di 32% di l'acciaio americanu?

Lunedì matina 1 di marzu, Mike Paulenoff hà avvistatu i membri di MPTrader à un potenziale up-move in US Steel (X):
"Se un pianu di infrastruttura hè veramente fattibile prima in l'amministrazione Biden, è se u 440% di crescita da u minimu di marzu 2020 à l'altu di ghjennaghju 2021 ùn hà micca scontatu quasi ogni scenariu di crescita cuncepibile, allora X hè diventatu un altru upleg cum'è Sempre chì ogni debulezza imminente hè contenuta in a zona di supportu da 16.40 à 15.85, allora a furmazione "apparente" di u Capu è Spalle chì hè chjaramente visibile hè una falsità di testa maiò prima di l'iniziu di un putente prossimu avanzu chì prughjetta à. 26.20-27.40".
U stock, chì era cummerciale à 18.24 à u mumentu, chjusu sta settimana à 24.17.(Vede u graficu di chjusu di u venneri quì sottu.)
Mike hà guidatu i membri nantu à X dapoi u so postu, postu chì si strinse più in alto, è alluntanatu da un impurtante supportu di mudellu di "scollatura".
Lunedì dopu meziornu 8 di marzu, cù u cummerciu di borsa à 20.63, Mike hà scrittu:

"U mo graficu di u ghjornu attaccatu mostra chì a forza di l'oghje hà propulsatu X sopra u so altu precedente à 20.12, à 20.68, chì hè ancu a prima indicazione chì u mudellu di a testa è e spalle chì pareva esse maturu, hè invalidatu ghjustu davanti à i nostri ochji. dopu chì una struttura di prezzu prova u scollo di u mudellu, se poi pivots à l'upside è cullà sopra à u piccu più altu di a spalla dritta - è a forza hè sustinuta, u patronu superiore inverte in una continuazione di u più grande uptrend dominante sottu. sopra à 20.21 anderà una longa strada versu l'invalidazione di u mudellu di Testa è Spalle, è invece, attivarà proiezioni upside chì indicanu chì X si dirige à un retest di u so altu di ghjennaghju à 24.71 ".
U massimu intraday di u stock di 24.46 hè vinutu solu centesimi da quellu altu di ghjennaghju, è un 32% cumpletu sopra a prima alerta di Mike circa X u 1 di marzu.
I decennii di Mike di analizà u cumpurtamentu di u mudellu di prezzu ricunnosce u putenziale di una furmazione di testa è spalle falluta in X, è hà comunicatu rapidamente u so scetticismu à i membri di MPTrader.
Iè, l'esperienze di u mercatu importa, è Mike u porta à a nostra sala di discussione ogni ghjornu in a so analisi di azioni, futuri è indici di l'indici di borsa, ETF, indici macro, criptovalute, metalli preziosi, è più.


Tempu di post: 19-mar-2021