Missaghji chjave di l'industria di l'acciaio

1. L'integrità hè in u core di l'industria siderurgica.
Nunda hè più impurtante per noi chì u benessere di u nostru populu è a salute di u nostru ambiente.Induve avemu travagliatu, avemu investitu per u futuru è struitu per custruisce un mondu sustenibile.Permettemu à a sucetà per esse u megliu chì pò esse.Ci sentimu rispunsevuli;avemu sempre.Semu fieri di esse acciaio.
Fatti chjave:
·73 membri di worldsteel anu firmatu una carta chì li impegni à migliurà a prestazione suciale, ecunomica è ambientale.
· L'acciaio hè una parte integrante di l'ecunumia circulare chì prumove u rifiutu zero, a riutilizazione di e risorse è u riciclamentu, aiutendu cusì à custruisce un futuru sustenibile.
· Steel aiuta a ghjente in tempi di disastri naturali;terrimoti, timpeste, inundazioni, è altre catastrophes sò mitigati da i prudutti azzaru.
· U rapportu di sustenibilità à u livellu glubale hè unu di i sforzi maiò chì l'industria di l'acciaio s'impegna per gestisce a so prestazione, dimustrà u so impegnu à a sustenibilità è per rinfurzà a trasparenza.Semu unu di i pochi industrii à avè fattu cusì da u 2004.

2. Una ecunumia sana hà bisognu di una industria di l'acciaio sana chì furnisce l'impieghi è a crescita.
L'acciaio hè in ogni locu in a nostra vita per una ragione.Steel hè u grande cullaburatore, travagliendu inseme cù tutti l'altri materiali per avanzà a crescita è u sviluppu.Steel hè u fundamentu di l'ultimi 100 anni di prugressu.L'acciau serà ugualmente fundamentale per risponde à e sfide di i prossimi 100.
Fatti chjave:
· L'usu mediu di l'acciaio in u mondu per capita hè cresciutu constantemente da 150 kg in 2001 à circa 230 kg in 2019, facendu u mondu più prusperu.
· Steel hè usatu in ogni industria impurtante;energia, custruzzione, automobile è trasportu, infrastruttura, imballaggio è machini.
· En 2050, l'usu di l'acciaio hè previstu di aumentà di circa 20% paragunatu à i livelli attuali per risponde à i bisogni di a nostra pupulazione in crescita.
· I grattacieli sò fatti pussibuli da l'azzaru.U settore di l'abitazione è a custruzzione hè u più grande cunsumadore di l'azzaru oghje, utilizendu più di 50% di l'azzaru pruduttu.

3. A ghjente hè fieru di travaglià in l'azzaru.
Steel furnisce un impiegu, una furmazione è un sviluppu di valore universale.Un travagliu in l'acciaio vi mette in u centru di alcune di e più grandi sfide tecnologiche di l'oghje cù una opportunità senza paragone per sperimentà u mondu.Ùn ci hè un locu megliu per travaglià è un locu megliu per u vostru megliu è più luminoso.
Fatti chjave:
· In u mondu, più di 6 milioni di persone travaglianu per l'industria siderurgica.
·L'industria siderurgica offre à l'impiegati l'uppurtunità di sviluppà a so educazione è di sviluppà e so cumpetenze, furnisce in media 6,89 ghjorni di furmazione per impiigatu in 2019.
· L'industria di l'acciaio hè impegnata à u scopu di un locu di travagliu senza ferite è urganizeghja un auditu di sicurezza in tutta l'industria in u ghjornu di a sicurezza di l'acciaio ogni annu.
·steeluniversity, una università di l'industria basata in u web furnisce educazione è furmazione à l'impiegati attuali è futuri di cumpagnie siderurgiche è imprese affine, chì offre più di 30 moduli di furmazione.
· U tassu di ferite per milione d'ore di travagliu hè diminuitu di 82% da u 2006 à u 2019.

4. L'acciaio cura di a so cumunità.
Avemu cura di a salute è di u benessiri di e persone chì travaglianu cun noi è campanu intornu à noi.L'acciau hè lucale - toccamu a vita di e persone è li facemu megliu.Creemu impieghi, custruemu una cumunità, guidamu una ecunumia lucale à longu andà.
Fatti chjave:
·In 2019, l'industria siderurgica $ 1,663 miliardi USD à a sucetà direttamente è indirettu, 98% di i so rivenuti.
·Parechje cumpagnie siderurgiche custruiscenu strade, sistemi di trasportu, scole è ospedali in i zoni intornu à i so siti.
·In i paesi in via di sviluppu, l'imprese siderurgiche sò spessu più direttamente implicate in a prestazione di servizii di salute è educazione per a cumunità più larga.
·Una volta stabilitu, i siti di l'acciaieri operanu per decennii, furnisce stabilità à longu andà in termini di impieghi, benefici di a cumunità è crescita ecunomica.
· L'imprese siderurgiche generanu impieghi è entrate fiscali sustanziali chì beneficianu e cumunità lucali in quale operanu.

5. L'acciaio hè in u core di una ecunumia verde.
L'industria siderurgica ùn cumprumette micca a rispunsabilità ambientale.L'azzaru hè u materiale più riciclatu in u mondu è 100% riciclabile.L'acciaio hè senza tempu.Avemu migliuratu a tecnulugia di pruduzzione di l'azzaru à u puntu induve solu i limiti di a scienza limitanu a nostra capacità di migliurà.Avemu bisognu di un novu approcciu per spinghje questi limiti.Quandu u mondu cerca suluzioni à i so sfide ambientali, tutti questi dependenu di l'azzaru.
Fatti chjave:
· Circa u 90% di l'acqua utilizata in l'industria siderurgica hè pulita, rinfriscata è tornata à a fonte.A maiò parte di a perdita hè dovuta à l'evaporazione.L'acqua tornata à i fiumi è à l'altri fonti hè spessu più pulita chè quandu hè stata estratta.
·L'energia aduprata per pruduce una tonna d'acciaio hè stata ridutta di circa 60% in l'ultimi 50 anni.
· L'azzaru hè u materiale più riciclatu in u mondu, cù circa 630 Mt riciclati annu.
·In 2019, A ricuperazione è l'usu di i prudutti di l'industria di l'acciaio hà righjuntu un tassu di efficienza materiale mundiale di 97,49%.
· L'azzaru hè u materiale principalu utilizatu per furnisce l'energia rinnuvevule: solare, mareale, geotermale è ventu.

6. Ci hè sempre un bonu mutivu di sceglie azzaru.
L'acciaio permette di fà a megliu scelta di materiale, indipendentemente da ciò chì vulete fà.L'eccellenza è a varietà di e so proprietà significanu chì l'azzaru hè sempre a risposta.
Fatti chjave:
· L'acciaio hè più sicuru d'utilizà perchè a so forza hè coherente è pò esse disignata per resiste à i crashes d'impattu.
· Steel offre u più ecunomicu è u più altu rapportu forza à pesu di qualsiasi materiale di custruzzione.
· L'acciaio hè u materiale di scelta per via di a so dispunibilità, forza, versatilità, duttilità è riciclabilità.
·Edifizii in acciaio sò pensati per esse faciuli di assemble è di disassemble, assicurendu un grande risparmiu ambientale.
·I ponti d'acciaio sò quattru à ottu volte più ligeri di quelli chì sò custruiti da u cimentu.

7. Pudete s'appoghjanu nantu à l'azzaru.Inseme truvamu suluzioni.
Per l'industria di l'acciaio, a cura di i clienti ùn hè micca solu nantu à u cuntrollu di qualità è i prudutti à u tempu è u prezzu ghjustu, ma ancu un valore rinfurzatu attraversu u sviluppu di u produttu è u serviziu chì furnimu.Cullaburemu cù i nostri clienti per migliurà constantemente i tipi di l'acciaio è i gradi, aiutendu à fà u prucessu di fabricazione di u cliente più efficace è efficiente.
Fatti chjave:
· L'industria di l'acciaio publica e linee guida avanzate per l'applicazione di l'acciai d'alta resistenza, assistendu attivamente i fabbricanti di l'automobili in l'applicà.
· L'industria di l'acciaio furnisce dati d'inventariu di u ciclu di vita di l'acciaio di 16 prudutti chjave chì aiutanu i clienti à capisce l'impattu ambientale generale di i so prudutti.
·L'industria siderurgica participa in modu proattivu à i schemi di certificazione naziunale è regiunale, aiutendu à informà i clienti è à rinfurzà a trasparenza di a catena di supply.
·L'industria di l'acciaio hà investitu più di 80 milioni d'euros in prughjetti di ricerca solu in u settore di l'automobile per offre suluzioni viables per strutture di veiculi assequibili è efficaci.

8. Steel permette l'innuvazione.Steel hè creatività, appiicata.
E pruprietà di l'acciaio facenu pussibule l'innuvazione, chì permettenu di ottene idee, di truvà suluzioni è e pussibilità di esse realità.Steel rende l'arti di l'ingegneria pussibule, è bella.
Fatti chjave:
· L'acciaio ligeru novu rende l'applicazioni più ligere è più flexible mentre mantene a forza alta necessaria.
· I prudutti d'acciaio muderni ùn sò mai stati più sufisticati.Da i disinni di vitture intelligenti à l'urdinatori d'alta tecnulugia, da l'equipaggiu medicale di punta à
satelliti di punta.
· L'architetti ponu creà qualsiasi forma o span chì desideranu è strutture in acciaio ponu esse cuncepite per adattà à i so disinni innovatori.
·Modi novi è megliu di fà l'acciaio mudernu sò inventati ogni annu.In u 1937, 83 000 tunnellate d'azzaru eranu necessarii per u Golden Gate Bridge, oghje, solu a mità di quella quantità seria necessaria.
·Over 75% di l'acciai in usu oghje ùn esiste micca 20 anni fà.

9. Parlemu di l'azzaru.
Ricunnoscemu chì, per via di u so rolu criticu, a ghjente hè interessata in l'azzaru è l'effettu chì hà nantu à l'ecunumia glubale.Semu impegnati à esse aperti, onesti è trasparenti in tutte e nostre cumunicazioni nantu à a nostra industria, u so rendimentu è l'impattu chì avemu.
Fatti chjave:
·L'industria siderurgica publica dati nantu à a produzzione, a dumanda è u cummerciu à u livellu naziunale è glubale, chì hè aduprata per analizà u rendiment ecunomicu è fà previsioni.
·L'industria siderurgica presenta a so prestazione di sustenibilità cù 8 indicatori à livellu glubale ogni annu.
·L'industria siderurgica participa in modu proattivu à e riunioni di l'OCDE, l'AIE è l'ONU, furnisce tutte l'infurmazioni necessarie nantu à i temi chjave di l'industria chì anu un impattu nantu à a nostra sucetà.
· L'industria siderurgica sparte a so prestazione di sicurezza è ricunnosce eccellenti prugrammi di sicurezza è salute ogni annu.
· L'industria di l'acciaio raccoglie dati di emissioni di CO2, furnisce benchmarks per l'industria per paragunà è migliurà.


Tempu di post: 19-mar-2021