a pressione discendente nantu à l'ecunumia cuntinueghja, è e pulitiche sò intensamente emesse à a fine di l'annu

Panoramica di a settimana:

Macro highlights: Li Keqiang hà presidutu u Simposiu nantu à a riduzione di l'impositu è ​​a riduzione di i diritti;U Ministeru di u Cummerciu è altri dipartimenti 22 anu publicatu u "14th five year plan" per u sviluppu di u cummerciu domesticu;Ci hè una grande pressione discendente nantu à l'ecunumia è e pulitiche intensive sò emesse à a fine di l'annu;In dicembre, u numeru di novi impieghi non agriculi in i Stati Uniti era 199000, u più bassu da ghjennaghju 2021;U numeru di richieste iniziali di disoccupazione in i Stati Uniti sta settimana era più altu ch'è previstu.

Data tracking: in termini di fondi, u bancu cintrali hà tornatu 660 billion yuan in a settimana;U ritmu di u funziunamentu di 247 alti furnace indagati da Mysteel hà aumentatu da 5,9%, è u ritmu di operazione di 110 impianti di lavaggio di carbone in Cina hè diminuitu à menu di 70%;Duranti a settimana, i prezzi di u minerale di ferru, u carbone di l'energia è u rebar s'arrizzò;I prezzi di u ramu elettroliticu, u cimentu è u cimentu hè cascatu;A vendita media di ogni ghjornu di vitture di passageru in a settimana era 109000, in calata di 9%;BDI hà aumentatu 3,6%.

Mercatu finanziariu: i prezzi di i futuri di i principali commodity crescenu sta settimana;Trà i mercati di borsa glubale, a borsa di Cina è a borsa di i Stati Uniti anu falatu significativamente, mentre chì a borsa europea hè in fondu rialzata;L'indice di u dollaru americanu era 95,75, in calata di 0,25%.

1、 Macro highlights

(1) Focalizzazione di punti caldi

◎ U Premier Li Keqiang hà presidutu un simposiu nantu à a riduzione di l'impositu è ​​a riduzione di i diritti.Li Keqiang hà dettu chì di fronte à a nova pressione discendente nantu à l'ecunumia, duvemu cuntinuà à fà un bonu travagliu in "sei stabilità" è "sei garanzie", è implementà taglii fiscali cumminati più grande è riduzioni di tariffu secondu i bisogni di sughjetti di u mercatu, in modu à assicurà un principiu stabile di l'ecunumia in u primu trimestre è stabilizzà u mercatu macro-ecunomicu.

◎ u Ministeru di u Cummerciu è altri 22 dipartimenti anu publicatu u "14th plan five year" per u sviluppu di u cummerciu domesticu.In u 2025, a vendita tutale di i prudutti di u cunsumu suciale ghjunghje à circa 50 trilioni di yuan;U valore aghjuntu di l'ingrossu è di u cumerciu, l'alloghju è a ristorazione hà righjuntu circa 15,7 trilioni di yuan;A vendita di vendita in linea hà righjuntu circa 17 trilioni di yuan.In u 14th pianu di cinque anni, aumenteremu a prumuzione è l'applicazione di i veiculi di l'energia nova è u sviluppu attivu di l'aftermarket di l'automobile.

◎ u 7 di ghjennaghju, u ghjurnale di u populu hà publicatu un articulu da l'Uffiziu di Ricerca Politica di a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, chì indica chì a crescita stabile deve esse messu in una pusizioni più prominente è un ambiente ecunomicu stabile è sanu deve esse mantinutu.Coordineremu a prevenzione è u cuntrollu di l'epidemie è u sviluppu ecunomicu è suciale, cuntinueremu à implementà una pulitica fiscale attiva è una pulitica monetaria prudente, è unisce organicamente e politiche di macro-controllu cíclicu è contru cíclicu.

◎ in dicembre 2021, PMI manifattura di Caixin China arregistrata 50,9, up 1,0 punti pircintuali da nuvembre, u più altu dipoi lugliu 2021. China Caixin serviziu industria PMI in dicembre era 53,1, spetta à esse 51,7, cù u valore nanzu di 52,1.U PMI cumpletu di Caixin di a Cina in dicembre era 53, cù u valore precedente di 51,2.

Attualmente, ci hè una grande pressione discendente nantu à l'ecunumia.Per risponde positivamente, e pulitiche sò state emesse intensivamente à a fine di l'annu.Prima, a pulitica di espansione a dumanda domestica hè diventata gradualmente chjaru.Sottu à a tripla influenza di a dumanda di diminuzione, u scossa di l'offerta è l'aspettativa debilitatu, l'ecunumia hè affruntata à a pressione discendente in u cortu termini.In vista chì u cunsumu hè a forza motrice principale (l'investimentu hè u determinante marginale chjave), hè chjaru chì sta pulitica ùn serà micca assente.Da a situazione attuale, u cunsumu di l'automobile, l'apparecchi domestici, i mobili è a decorazione di a casa, chì contanu una grande proporzione, diventeranu u focu di stimulazione.In quantu à l'investimentu, a nova infrastruttura hè diventata u focu di a pianificazione.Ma in generale, u focu principalu utilizatu per copre a calata di i beni immubiliarii hè sempre l'infrastruttura tradiziunale

ecunumia - cuntinueghja

◎ sicondu i dati publicati da u Dipartimentu di u travagliu di i Stati Uniti, u numeru di novi impieghi non agriculi in i Stati Uniti in dicembre 2021 era 199000, più bassu di u 400000 previstu, u più bassu da ghjennaghju 2021;U tassu di disoccupazione era di 3,9%, megliu cà u mercatu aspettava 4,1%.L'analisti credi chì, ancu s'è u tassu di disoccupazione di i Stati Uniti hè cascatu mese in mese in dicembre di l'annu passatu, i novi dati di l'impieghi sò poveri.A penuria di travagliu hè diventata una limitazione più grande à a crescita di l'impieghi, è a relazione trà l'offerta è a dumanda in u mercatu di u travagliu di i Stati Uniti hè diventata sempre più tensa.

ecunumia-cuntinueghja-2

◎ da u 1 di ghjennaghju, u numeru di richieste iniziali per prestazioni di disoccupazione in a settimana era 207000, è hè previstu chì 195000. Ancu s'ellu u numeru di richieste iniziali per prestazioni di disoccupazione hè aumentatu cumparatu cù a settimana passata, hè stata vicinu à 50- annu bassu in l'ultime settimane, grazia à u fattu chì a cumpagnia mantene i so impiegati esistenti sottu a situazione generale di carenza di impiegati è dimissioni.Tuttavia, cum'è e scole è l'imprese cuminciaru à chjude, a diffusione di Omicron hà suscitatu una volta di più a preoccupazione di e persone per l'ecunumia.

ecunumia-cuntinueghja-3

(2) Panoramica di e nutizie chjave

◎ Premier Li Keqiang hà presidutu a riunione esecutiva di u Cunsigliu di Statu per implementà e misure per implementà cumplettamente a gestione di a lista di questioni di licenze amministrative, standardizà u funziunamentu di u putere è l'imprese di benefiziu è u populu in una misura più grande.Implementeremu a gestione classificata di u risicu di creditu di l'impresa è prumove una supervisione più equa è efficace.

◎ Lifeng, direttore di a Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma, hà scrittu chì duvemu implementà u schema di u pianu strategicu per l'espansione di a dumanda domestica è u pianu di implementazione di u 14 pianu quinquennale, accelerà l'emissione è l'usu di ligami speciali di i guverni lucali. , è avanzà moderatamente l'investimentu in l'infrastruttura.

◎ sicondu i dati di u bancu cintrali, in dicembre 2021, u bancu cintrali hà realizatu facilità di prestitu à mediu termine per l'istituzioni finanziarii, per un totale di 500 miliardi di yuan, cù un termini di un annu è un tassu d'interessu di 2,95%.U saldu di facilità di prestitu à mediu termine à a fine di u periodu era di 4550 miliardi di yuan.

◎ l'uffiziu di u Cunsigliu di Statu stampatu è distribuitu u pianu generale per u pilotu di riforma cumpleta di l'allocazione di fattori orientata à u mercatu, chì permette u cambiamentu di u scopu di a terra di custruzzione cullettiva scorta secondu u pianu à esse cummirciali in u mercatu nantu à u premessa di una compensazione volontaria secondu a lege.Da u 2023, strive to achieve important breakthroughs in the key links of market-oriented allocation of factors such as land, work, capital and technology.

◎ u 1 di ghjennaghju di u 2022, RCEP hè entrata in vigore, è 10 paesi, cumpresa a Cina, anu iniziatu ufficialmente à cumpiendu i so obblighi, marcà l'iniziu di a più grande zona di liberu scambiu di u mondu è un bonu principiu per l'economia cinese.À mezu à elli, a Cina è u Giappone hà stabilitu relazioni bilaterali di cummerciu liberu per a prima volta, ghjunghjenu accordi di cuncessione tariffaria bilaterale, è ottinutu un avanzu storicu.

◎ CITIC Securities hà fattu dece prospettive per a pulitica di crescita stabile, dicendu chì a prima mità di 2022 serà u periodu di finestra per a riduzione di i tassi d'interessu.Hè previstu chì i tassi d'interessu di finanziamentu à cortu, mediu è longu andà seranu ridotti.U tassu d'interessu di ricuperazione inversa à 7 ghjorni, u tassu d'interessu MLF à 1 annu, u tassu d'interessu LPR à 1 annu è 5 anni serà ridutta da 5 BP à u stessu tempu, à 2,15% / 2,90% / 3,75% / 4,60% rispettivamente. , riducendu in modu efficace u costu di finanziamentu di l'ecunumia reale.

◎ aspittendu u sviluppu ecunomicu in u 2022, i principali economisti di 37 istituzioni domestiche in generale credenu chì ci sò trè forze di mutore principali per prumove a crescita ecunomica: prima, l'investimentu in a custruzzione di l'infrastruttura hè previstu di ricuperà;Siconda, l'investimentu di fabricazione hè previstu di cuntinuà à aumentà;Terzu, u cunsumu hè previstu di cuntinuà à cullà.

◎ U rapportu di e prospettive economiche di a Cina per u 2022 publicatu di pocu tempu da una quantità di istituzioni finanziate da stranieri crede chì u cunsumu di a Cina si ricuperà gradualmente è l'esportazioni resteranu resistenti.In u cuntestu di ottimista circa l'ecunumia di China, istituzioni straneri-finanziatu cuntinuà à dispusizione assi RMB, crede chì l'apertura cuntinuu di China pò cuntinuà à attruvarà influssi di capitali straneri, è ci sò opportunità d'investimentu in u mercatu scorta di China.

◎ L'impieghi ADP in i Stati Uniti anu aumentatu da 807000 in dicembre, u più grande aumentu da maghju 2021. Hè stimatu per aumentà da 400000, cumparatu cù u valore precedente di 534000. Prima, u numeru di dimissioni in i Stati Uniti hà righjuntu un record di 4,5. milioni di nuvembre.

◎ in dicembre 2021, u PMI di fabricazione di i Stati Uniti hè cascatu à 58,7, u più bassu da ghjennaghju di l'annu passatu, è più bassu di l'aspettattivi di l'economisti, cù u valore precedente di 61,1.Subindicatori mostranu chì a dumanda hè stabile, ma u tempu di consegna è l'indicatori di prezzu sò più bassi.

◎ sicondu i dati di u Dipartimentu di u travagliu di i Stati Uniti, in nuvembre 2021, u numeru di dimissioni in i Stati Uniti hà righjuntu un record di 4,5 milioni, è u numeru di posti vacanti hè diminuitu da 11,1 milioni riveduti in uttrovi à 10,6 milioni, chì hè sempre. assai più altu ch'è u valore prima di l'epidemie.

◎ u 4 di ghjennaghju, ora lucale, u cumitatu di pulitica monetaria polacca annuncia a so decisione di aumentà u tassu d'interessu principale di u Bancu Centrale di Pulonia da 50 punti di basa à 2,25%, chì entrerà in vigore u 5 di ghjennaghju. in Pulonia in quattru mesi, è u bancu cintrali pulaccu hè diventatu u primu bancu naziunale à annunzià un aumentu di i tassi d'interessu in 2022.

◎ Uffiziu Federale di Statistiche Tedesca: a taxa d'inflazione annuale in Germania in 2021 hè aumentata à 3,1%, righjunghjendu u più altu livellu da u 1993

2 、 Tracking di dati

(1) Latu capitale

ecunumia-cuntinueghja-4ecunumia-cuntinueghja-5

(2) Dati di l'industria

ecunumia-cuntinueghja-6

(3)

ecunumia-cuntinueghja-7

(4)

ecunumia-cuntinueghja-8

(5)

ecunumia-cuntinueghja-9

(6)

ecunumia-cuntinueghja-10

(7)

ecunumia-cuntinueghja-11

(8)

ecunumia-cuntinueghja-12

(9)

ecunumia-cuntinueghja-13 ecunumia-cuntinueghja-14 ecunumia-cuntinueghja-15

3、 Panoramica di i mercati finanziarii

In quantu à i futuri di cummodità, i prezzi di i futuri di i principali commodity anu aumentatu in quella settimana, di quale u petroliu crudu hè u più altu, righjunghjendu u 4,62%.In quantu à i mercati di borsa glubale, sia a borsa di a China sia di i Stati Uniti anu cascatu, cù l'indice di gemme chì hè cascatu u più, righjunghjendu u 6,8%.In u mercatu di cambiu, l'indici di u dollaru di i Stati Uniti hà chjusu à 95,75, per 0,25%.

 ecunumia-cuntinueghja-16

4、 Dati chjave per a settimana prossima

(1) A Cina liberarà i dati di dicembre PPI è CPI

Tempu: Mercuri (1/12)

Cumenti: secondu l'accordu di u travagliu di l'Uffiziu Naziunale di statistiche, i dati CPI è PPI di dicembre 2021 seranu liberati u 12 di ghjennaghju. I sperti predicenu chì per via di l'influenza di a basa è l'effettu di a pulitica domestica di assicurà l'offerta è stabilizendu u prezzu, u tassu di crescita annuale di l'IPC pò calà ligeramente à circa 2% in dicembre 2021, u tassu di crescita annuale di PPI pò calà ligeramente à 11%, è u tassu di crescita annuale di u PIB hè previstu supera u 8%.Inoltre, a crescita di u PIB in u primu trimestre di u 2022 hè prevista per ghjunghje à più di 5,3%.

(2) Lista di dati chjave a settimana prossima

ecunumia-cuntinueghja-17


Tempu di Postu: 10-Jan-2022