Panoramica settimanale

Headline News: Cummissione Centrale di Riforma s'impegna à rinfurzà e riserve è a regulazione di e materie prime;discussioni di sessione regulare nantu à i commodities;Li Keqiang chjama a trasfurmazioni di l'energia;l'espansione di a fabricazione multinaziunale slackens in August;I salarii non-agricultori sò cascati luntanu da l'aspettattivi in ​​l'aostu è e richieste iniziali di prestazioni di disoccupazione sò cascate à un novu minimu in a settimana.
Tracciamentu di dati: In termini di fondi, u bancu cintrali netti 40 miliardi di yuan durante a settimana;L'indagine di Mysteel di 247 alti furnace hà dimustratu u listessu ritmu operativu cum'è a settimana passata, cù 110 lavatrici di carbone chì operanu à 70 per centu di stazioni à quattru settimane di distanza;è i prezzi di u minerale di ferru sò cascati di 9 per centu durante a settimana, i prezzi di carbone termale, rebar è ramu pianu anu aumentatu significativamente, i prezzi di u cimentu anu aumentatu è i prezzi di u cimentu sò stati stabili, a vendita media di ogni ghjornu di e vitture di passageru hè cascata da 12% à 76 000 durante a settimana, è u BDI hè cascatu
Mercati Finanziari: Major Commodity Futures Rose Sta Settimana;l'equità glubale era soprattuttu più bassu;l'indice di u dollaru hè cascatu da 0,6% à 92,13.
1
1. Importante Macro News
1. Spotlight nantu à i vinti-unu riunioni di a Cummissione Centrale per a Riforma Comprehensive presiedutu da u presidente Chinese Xi Jinping, chì enfatizatu u bisognu di migliurà u mecanismu di regulazione di u mercatu di e riserve strategiche è rinfurzà e riserve di mercurie è a capacità di regulazione, faremu megliu usu. di a riserva strategica per stabilizzà u mercatu;cuntrullà strettamente l'accessu à i prughjetti "dui alti" è prumove un novu momentu di crescita verde è bassu di carbonu;rinfurzà a regulazione di a cumpetizione antimonopoliu è anti-sleale;è intensificà a battaglia contr'à a contaminazione.U 1 di Settembre, u Premier Li Keqiang hà presidutu una riunione di a riunione esecutiva di u Cunsigliu di Statu di Cina per affruntà questioni cum'è i prezzi elevati di e materie prime chì portanu à i costi di produzzione è di operazione più elevati, aumentu di i conti à riceve, è l'impattu di l'epidemie, nantu à a basa di a pulitica. di l'imprese chì beneficianu, duvemu piglià altre misure per stabilizzà u corpu principale di u mercatu, stabilizzà l'impieghi è mantene l'ecunumia in un intervallu raghjone.
U 3 di settembre, u Premier Li Keqiang hà assistitu à a ceremonia di apertura di u 2021 nantu à u sviluppu di l'energia bassu di carboniu in Taiyuan per video.Avemu da prumove una rivoluzione in u cunsumu d'energia, l'offerta, a tecnulugia è u sistema, rinfurzà a cuuperazione internaziunale in tutti i fronti è prumove in modu efficace a trasfurmazioni energetica, hà dettu Li Keqiang.Mentre facemu un bonu travagliu di l'aghjustamentu cross-ciclu di macro-pulitiche, acceleremu l'ottimisazione è l'aghjurnamentu di a struttura industriale, "sottrendu" in prima manu, cuntrullendu strettamente a scala di a capacità di produzzione in un altu consumu d'energia è alta emissione. industrii, è seconda-manu "aghjunghje" , sviluppendu vigorosamente industrii di risparmiu energeticu è di prutezzione di l'ambiente.
U PMI di a fabricazione di a China era sopra à u livellu criticu di 50.1 in Aostu, in calata di 0.3 punti percentuali da u mese precedente, cum'è l'espansione in u settore di a fabricazione hà debilitatu.U CAIXIN MANUFACTURING PMI hè cascatu à 49,2 in l'aostu, a prima cuntrazione da maghju di l'annu passatu.U PMI di fabricazione di caixin hè cascatu sottu à u limitu ufficiale PMI di fabricazione, chì indica una pressione più grande nantu à e piccule è medie imprese.
U PMI di fabricazione per u restu di u mondu hà dimustratu una tendenza di rallentamentu in Aostu.U PMI di fabricazione di i Stati Uniti hè cascatu à 61,2, sottu à l'aspettattivi di 62,5, u livellu più bassu da aprile, mentre chì u PMI di fabricazione iniziale di l'eurozona hà culpitu à un minimu di dui anni di 61,5 Diversi paesi di l'Asia Sud-Est, cumpresi Vietnam, Tailanda, Filippine, Malasia è Indonesia, cuntinuò à vede a cuntrazione di PMI di fabricazione in Aostu.Questu mostra chì i principali paesi o regioni di u mondu anu debilitatu l'impulsu di a ricuperazione ecunomica.
2
U 3 di settembre, u Dipartimentu di u travagliu di i Stati Uniti hà publicatu cifre chì mostranu chì solu 235 000 impieghi sò stati aghjunti in u settore non agriculu, paragunatu à una previsione di 733 000 è una stima precedente di 943 000.I salarii non agriculi in l'aostu ùn sò micca stati aspettati di u mercatu.L'analisti di u mercatu dicenu chì i dati debbuli non-agricultori quasi certamenti scoraggianu a Fed da riduce u so debitu.CLARIDA, u vicepresidentu di a Fed, hà dettu chì, se a crescita di u travagliu cuntinueghja à circa 800 000 impieghi, u guvernatore di a Fed, Våler, hà dettu chì un altru 850 000 impieghi puderia riduce l'acquistu di u debitu à a fine di l'annu.
3
E novi richieste di prestazioni di disoccupazione in i Stati Uniti sò cascate da 14 000 à 340 000 in a settimana finita u 28 d'Aostu, un pocu megliu di ciò chì s'aspittava, à u livellu più bassu da u focu è a sesta settimana consecutiva di decadenza, secondu u Dipartimentu di u travagliu di i Stati Uniti. mostra chì u mercatu di u travagliu di i Stati Uniti cuntinueghja à migliurà.
4
A sera di u 2 di settembre, u presidente cinese Xi Jinping hà purtatu un indirizzu video in u Cumitatu di u Cummerciu Global Services di u 2021. Continueremu à sustene u sviluppu innovativu di e piccule è medie imprese, approfondisce a riforma di u novu terzu bordu, stabilisce a Borsa di Pechino, è crea una pusizione principale per serve à e piccule è medie imprese innovative, Xi hà dettu.
U 1 di settembre di u 2021, u Forum Internaziunale di Futuri Chine (Zhengzhou) hè statu ufficialmente tenutu.Liu Shijin, un membru di u Cumitatu di Pulitica Monetaria di u Bancu Centrale, hà dettu chì a macroecunumia di a Cina pò vultà à un statu quasi normale in u quartu trimestre, ùn ci hè statu un cambiamentu fundamentale in i fundamenti di l'offerta è a dumanda di commodities. è l'aumentu di u prezzu sò fenomeni di cortu termine.Fang Xinghai, vicepresidentu di a Cummissione Reguladora di Securities China, hà dettu chì in espansione l'apertura di i mercati di i prudutti di a China per aumentà l'influenza di i prezzi.
U Cunsigliu di Statu hà publicatu parechje misure nantu à a prumuzione di a riforma è l'innuvazione di u cumerciu è a facilitazione di l'investimentu in a zona di cummerciu liberu pilotu, in vista di accelerà a custruzzione di l'altura aperta, a Cina accelerà a custruzione di un novu mudellu di sviluppu cù una circulazione domestica più grande. è a prumuzione mutuale di a circulazione domestica è internaziunale, è custruì un mercatu di futures commodity internaziunale di prezzu è stallatu in Renminbi.
 
U 4 di settembre, Luo Tiejun, vicepresidentu di l'Associu di Ferru è Steel di Cina, hà dettu chì pocu tempu i dipartimenti pertinenti studianu per sustene a migliione di a capacità di supportu di risorse di minerale di ferru naziunale, è l'associu vi cooperarà strettamente per fà un bonu travagliu in questu. travagliu.Hè spiratu chì l'imprese minerarii di ferru facenu sforzi cumuni per aumentà a produzzione domestica di cuncentrazione di ferru da più di 100 milioni di tunnellate durante u 14esimu periodu di cinque anni.
U Ministeru di e Finanze hà publicatu una circular nantu à u sviluppu generale di a Zona Ecunomica di Yangtze cù e pulitiche di sustegnu fiscale è fiscale, secondu u situ web di u Ministeru.U Fondu Naziunale di Sviluppu Verde è altri prughjetti chjave sò focu annantu à a zona ecunomica di Yangtze.A prima fase di u Fondu Naziunale di Sviluppu Verde serà di 88,5 miliardi di yuan, cù un finanziamentu di u guvernu cintrali di 10 miliardi di yuan è a participazione di u guvernu provinciale è a capitale sociale longu u fiume Yangtze.
Statistiche di u Ministeru di u Cummerciu mostranu chì u cummerciu di serviziu di a Cina hà mantinutu una bona tendenza di crescita da ghjennaghju à lugliu di questu annu.U valore tutale di l'impurtazioni è l'esportazioni di i servizii hè stata di 2,809,36 miliardi di yuan, un 7,3 per centu annu annantu à l'annu, di quale 1,337,31 miliardi di yuan sò stati esportati, un 23,2 per centu, mentre chì l'impurtazioni sò 1,472,06 miliardi di yuan, un 4 per centu.
5
A Cummissione Naziunale di Sviluppu è Riforma (NDRC) hà publicatu u pianu di implementazione per prumove a custruzzione di alta qualità di u novu corridore terra-mare in l'Occidenti durante u 14th pianu quinquennale.U pianu prupone chì da u 2025 un novu corridore terra-mare in l'Occidenti serà cumplettatu in fondu ecunomicu, efficiente, convenientu, verde è sicuru.U rinfurzamentu cuntinuu di e trè rotte hà ghjucatu un rolu impurtante in u sviluppu ecunomicu è industriale longu à e rotte.
L'ADP hà impiegatu 374,000 persone in l'Aostu, paragunatu à 625,000 previsti, da 330,000.I salarii di l'ADP in i Stati Uniti anu cuntinuatu à migliurà da u mese passatu, ma hè cascatu bruscamente à l'aspettattivi di u mercatu, signalendu una ricuperazione rallentata in u mercatu di u travagliu di i Stati Uniti.
U deficit cummerciale di i Stati Uniti s'hè ristrettu à $ 70.1 BN in lugliu, paragunatu à un deficit previstu di $ 70.9 BN, cumparatu cù un deficit precedente di $ 75.7 BN.
L'indice di fabricazione ISM per l'agostu era 59.9, cumparatu cù una previsione di 58.5 in lugliu.A ripresa di i backlogs sottolinea l'impattu di i colli di buttiglia di supply in a fabricazione.L'Indice di l'Impiegazione hà tornatu in cuntrazione, cù l'indice di prezzu di pagamentu materiale à u so livellu più bassu in 12 mesi.
6
U Cunsigliu di Guvernazione di u Bancu Centrale Europeu pensa à finisce l'acquistu di bonds d'urgenza in marzu di l'annu prossimu.
L'inflazione di l'Eurozona hà righjuntu un massimu di 10 anni di 3 per centu in Aostu, secondu a dati preliminari publicati da Eurostat u 31.
U 1 di settembre, u Bancu Centrale di u Cile hà sorpresu i mercati aumentendu i tassi d'interessu da 75 punti basi à 1,5 per centu, u più grande aumentu in a storia di 20 anni di u Cile.
2. Tracking di dati
(1) risorse finanziarie
7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18
Panoramica di u mercatu 3.Financial

Duranti a settimana, i futuri commodity, i variità principali s'arrizzò.LME Nickel hà aumentatu u più, à 4,58 per centu.Nantu à u Global Stock Market Front, a maiò parte di e borse di u mondu sò in calata.À mezu à elli, China Science and Innovation 50 index, indice gemme falò i primi dui, rispittivamenti, falò 5,37% , 4,75% .In u mercatu di u scambiu straneru, l'indici di u dollaru chjusu 0,6 per centu à 92,13.
19
4.I punti culminanti di a settimana dopu
1. Cina publicarà dati macro chjave per l'agostu
Tempu: marti à ghjovi (9 / 7-9 / 9) cumenti: A settimana dopu a Cina liberarà August Import and export, integrazione suciale, M2, PPI, CPI è altri dati ecunomichi impurtanti.In u latu di l'esportazione, u trafficu di cuntainer di u cummerciu esteru di l'ottu porti principali di u centru in Aostu era più altu ch'è quellu di lugliu.L'arristatu di pre-ordini è a diffusione di epidemie d'oltremare ponu aumentà a dumanda d'importazione di merchenzie chinesi.U ritmu di crescita di l'esportazione pò cuntinuà à mantene a so resilienza in Aostu.Nant'à i dati finanziarii, hè stimatu chì u novu creditu di 1,4 trilioni di yuan è un novu creditu di 2,95 trilioni di yuan seranu aghjuntu in l'aostu, mentre chì u finanziamentu di a borsa aumenta da 10,4% è M2 da 8,5% annu.U PPI hè previstu di esse 9,3% annu in Aostu, cumparatu cù 1,1% annu in Aostu.
(2) riassuntu di e statistiche chjave per a settimana prossima

20


Tempu di Postu: Settembre-06-2021